Paradox vjere
- alex 2
- litlle blue alien
- Posts: 3182
- Joined: 04 Nov 2007, 19:58
- Location: Nebo
Paradox vjere
Pricam ja danas sa 2 osobe koje su vjernice i uglavnom kazem crkva je licemjerna i slicno
A oni uporno da treba odvojit crkvu i vjeru i pope i vjeru (sta je istina) , ja se slozim a onda kazem kako mi građevine i organizacija nista ne znace
Međutim odjednom oni ,kako bi bilo za mene i za moj zivot bolje da odem u crkvu ponekad jer bi mi zivot bio laksi
Ja onda zbunjeno pitam pa koja je logika u tome da ides u građevinu i slusas misu covjeka koji je clan organizacije za koju ste maloprije rekli da nije mjerilo i da je treba odvojit od vjere
Njihov je odgovor bio da se treba ispuhat ,da se treba molit da je lakse
Ali zasto molit , pa molitve su ljudi izmislili (kazem ja)
Na to ja dobijem odgovor da treba a onda pricu o tome koga pozivamo u pomoc kad smo sami(boga), pa da po toj logici i treba molit boga jer ga uvijek pozivamo u pomoc kad nemamo nikoga
UGlavnom , zasto ljudi uporno tvrde jedno a rade drugo kad je religija i vjera u pitanju
Kritiziraju crkvu , kazu da je vjera osobna stvar a opet imaju potrebu ici unutar sakralnih objekata koji su vlasnistvo te crkve , molit molitve koje je crkva napisala i slusat clana crkvene organizacije kako vodi misu
Neshvacam ja tu nista :?
Da i onda ponekad dobijem odgovor kako sam ja netolerantna osoba koja netolerira necije vjere i nazesti se kad je crkva u pitanju(ovo je nazalost istina, ljuti me licemjerje u toj organizaciji)
Zasto bi nekome bio zivot laksi kad vjeruje preko propisa i tradicija od nekoga tko vjeruje na svoj nacin u nesto nevezano uz religiju ?
A oni uporno da treba odvojit crkvu i vjeru i pope i vjeru (sta je istina) , ja se slozim a onda kazem kako mi građevine i organizacija nista ne znace
Međutim odjednom oni ,kako bi bilo za mene i za moj zivot bolje da odem u crkvu ponekad jer bi mi zivot bio laksi
Ja onda zbunjeno pitam pa koja je logika u tome da ides u građevinu i slusas misu covjeka koji je clan organizacije za koju ste maloprije rekli da nije mjerilo i da je treba odvojit od vjere
Njihov je odgovor bio da se treba ispuhat ,da se treba molit da je lakse
Ali zasto molit , pa molitve su ljudi izmislili (kazem ja)
Na to ja dobijem odgovor da treba a onda pricu o tome koga pozivamo u pomoc kad smo sami(boga), pa da po toj logici i treba molit boga jer ga uvijek pozivamo u pomoc kad nemamo nikoga
UGlavnom , zasto ljudi uporno tvrde jedno a rade drugo kad je religija i vjera u pitanju
Kritiziraju crkvu , kazu da je vjera osobna stvar a opet imaju potrebu ici unutar sakralnih objekata koji su vlasnistvo te crkve , molit molitve koje je crkva napisala i slusat clana crkvene organizacije kako vodi misu
Neshvacam ja tu nista :?
Da i onda ponekad dobijem odgovor kako sam ja netolerantna osoba koja netolerira necije vjere i nazesti se kad je crkva u pitanju(ovo je nazalost istina, ljuti me licemjerje u toj organizaciji)
Zasto bi nekome bio zivot laksi kad vjeruje preko propisa i tradicija od nekoga tko vjeruje na svoj nacin u nesto nevezano uz religiju ?
Last edited by alex 2 on 09 Jul 2008, 11:13, edited 1 time in total.
- Lunja
- srednjoskolka
- Posts: 84
- Joined: 05 Jul 2008, 17:47
- Location: Zg
U... zanimljiva tema...
Hramovi pripadaju ljudima... običnim vjernicima, a ne popovima, hodžama... To bi trebalo biti mjesto u kojem čovjek ulazi u specifično kontemplativno stanje u kojem lakše stupa u "kontakt s Bogom"... dakle, čovjek kao individua, a ne mrmljanje u grupi i razmišljanje što ćeš sutra kuhati za ručak... Tome su nekad služile pećine, brda (nekima, navodno, služe i danas)... Zbog toga hrpa ljudi putuje u Indiju biti po par mjeseci u ašramima... posvećeni osobnom razvoju...
Mislim da je ta "samoća" s Bogom ono što je doista prava vjera. Ljudi se vežu za mjesta. Daju im posebno značenje. Pitaj kojeg muslimana da li bi se molio Bogu u WC-u s užasom bi ti odgovorio da ne bi jer je to mjesto prljavo iako ja tu ne vidim ništa što bi bilo mrsko Bogu... ali će isto tako uzeti abdest (ritualno pranje za one koji ne znaju što znači) prije molitve... Stvari oko nas imaju ono značenje koje im mi damo. Meni je priroda najljepši hram... Popštivanje svih živih bića najljepša molitva. I onda se svi sablazne kad kažem da ne vjerujem u Boga... Želim vjerovati da postoji nešto "više" od nas... da postoji neka sila koja nas prožima, ali nemam potrebu imenovati je niti opisivati njenu "svemoćnost/apsolutnu ispravnost/ili neku drugu fanatičnost".
Još jedan od razloga odlaska u hramove jeste osjećaj pripadnosti. On daje neki smisao kad ga mi ne vidimo... Zaštitu čopora...
Previše sam pospana da pišem dalje... Pobjegoše mi misli... a bilo mi je navrh jezika još puno toga... možda je bolje da doista odem spavati...
Hramovi pripadaju ljudima... običnim vjernicima, a ne popovima, hodžama... To bi trebalo biti mjesto u kojem čovjek ulazi u specifično kontemplativno stanje u kojem lakše stupa u "kontakt s Bogom"... dakle, čovjek kao individua, a ne mrmljanje u grupi i razmišljanje što ćeš sutra kuhati za ručak... Tome su nekad služile pećine, brda (nekima, navodno, služe i danas)... Zbog toga hrpa ljudi putuje u Indiju biti po par mjeseci u ašramima... posvećeni osobnom razvoju...
Mislim da je ta "samoća" s Bogom ono što je doista prava vjera. Ljudi se vežu za mjesta. Daju im posebno značenje. Pitaj kojeg muslimana da li bi se molio Bogu u WC-u s užasom bi ti odgovorio da ne bi jer je to mjesto prljavo iako ja tu ne vidim ništa što bi bilo mrsko Bogu... ali će isto tako uzeti abdest (ritualno pranje za one koji ne znaju što znači) prije molitve... Stvari oko nas imaju ono značenje koje im mi damo. Meni je priroda najljepši hram... Popštivanje svih živih bića najljepša molitva. I onda se svi sablazne kad kažem da ne vjerujem u Boga... Želim vjerovati da postoji nešto "više" od nas... da postoji neka sila koja nas prožima, ali nemam potrebu imenovati je niti opisivati njenu "svemoćnost/apsolutnu ispravnost/ili neku drugu fanatičnost".
Još jedan od razloga odlaska u hramove jeste osjećaj pripadnosti. On daje neki smisao kad ga mi ne vidimo... Zaštitu čopora...
Previše sam pospana da pišem dalje... Pobjegoše mi misli... a bilo mi je navrh jezika još puno toga... možda je bolje da doista odem spavati...
- Dodir_Svile
- butch Barbie
- Posts: 6303
- Joined: 22 Nov 2002, 17:35
- Location: In The Meantime.
to nije samo paradox vjere. to je paradox svih stavova koje ljudi imaju. jednostavno se radi o tome da ljudi ili uopce nemaju stavove (yuck!) ili imaju stavove, ali samo teoretski, sto znaci da ne zive po njima, nego se opet priklanjaju opcenitom misljenju kad je konkretna stvar u pitanju. rijetki su oni koji zive po svojim stavovima.
p.s. da se razumijemo, ja ne mislim da je dobro kruto se drzati svojih stavova, niti mislim da stavovi i principi trebaju biti nesto dogmatsko i nesto sto se ne mijenja. ja ih mijenjam on a daily basis. ali mislim da je blesavo reci da imas pozitivan stav o homoseksualcima a onda sa zgrazanjem gledati kako se dva tipa ljube.
p.s. da se razumijemo, ja ne mislim da je dobro kruto se drzati svojih stavova, niti mislim da stavovi i principi trebaju biti nesto dogmatsko i nesto sto se ne mijenja. ja ih mijenjam on a daily basis. ali mislim da je blesavo reci da imas pozitivan stav o homoseksualcima a onda sa zgrazanjem gledati kako se dva tipa ljube.
The rockstar hands of a big butch dyke.
- Lea
- penzionerka
- Posts: 9201
- Joined: 13 Apr 2008, 15:24
- Location: Njemacka
- Andain
- .
- Posts: 2672
- Joined: 11 Dec 2008, 13:19
- Location: Zg
Re: Paradox vjere
Većina ljudi treba nešto u što će vjerovati i većina ljudi shvaća da postoji nešto što nadilazi sve ovo njima poznato i svakodnevno, ali ne može uprijeti prstom u to..Zbog toga, traže nekakvu sigurnost u onom što je u tradiciji, što je prihvaćeno s nekakvom dozom autoriteta, jer jednostavno, sami ne znaju.alex 2 wrote: UGlavnom , zasto ljudi uporno tvrde jedno a rade drugo kad je religija i vjera u pitanju
Kritiziraju crkvu , kazu da je vjera osobna stvar a opet imaju potrebu ici unutar sakralnih objekata koji su vlasnistvo te crkve , molit molitve koje je crkva napisala i slusat clana crkvene organizacije kako vodi misu
Ta potreba se ne kosi s činjenicom da oni shvaćaju da je Crkva (ili koja god institucija bila u pitanju) griješila, da njihov župnik više mjerka žene nego razumije teološka pitanja i daje dobra objašnjenja (karikiram, al ima i toga ) i sl već je u skladu s jednom drugom činjenicom, a to je da ljudi traže nekog da ih vodi i objasni im stvari koje sami ne razumiju. Prenepoznato je, a time i riskantno, oslanjati se samo na sebe, koliko god ponekad to možda bila pametnija opcija-npr. kad znaš da ono što slušaš slijedi samo formu, ne i sadržaj. Ja ne branim ideju da se ljudi ponašaju kao ovce i privaćaju tradiciju bez ikakve vlastite analize i samoanalize, ali tako stvari stoje.
Uzimaš crkvu za primjer, ali recimo isto možeš tvrditi i za brak- svi znamo da brak nije svetinja, da ima rok trajanja i sl, ali većina ljudi i dalje ima potrebu tako nešto podijeliti s osobom s kojom su u ozbiljnoj vezi i za koju pomisle ili da žele provesti ostatak života ili jednostavno žele probati. I ništa loše u tome. Da sumiram, nisu svačiji motivi isti, i određena djela mogu samo naizgled biti u kontradikciji s mišljenjem.
''Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it. Do not count on them. Leave them alone.'' Ayn Rand
-
- zvijezda Istoka
- Posts: 2529
- Joined: 28 May 2004, 10:32
- Location: Шумадијо, Шумадијо, ко би тебе оставио...
Re: Paradox vjere
Možda sam ja loše razumela Alex, ali sam ja njen post razumela po principu "što je babi milo, to joj se i snilo". Dakle, popovi su gola govna i koriste neobrazovanost mase da njima manipulišu. Ovo je ukratka i ugruba verzija. E sad, ako je ona to napisala, a ti si joj ovo odgovorila, onda meni nije jasno kako je brak srodan pojam za analizu? Ja sam ti malo negativno nastrojena prema crkvi i tim crkvenim accessories-ima, tipa popovi i kaluđerice i šta već tu sve ima, pa je vrlo moguće da sam malo pomućenog uma čitala kompletnu temu, i unapred se izvinjavam ako je odgovor očit.Andain wrote:alex 2 wrote: Uzimaš crkvu za primjer, ali recimo isto možeš tvrditi i za brak- svi znamo da brak nije svetinja, da ima rok trajanja i sl, ali većina ljudi i dalje ima potrebu tako nešto podijeliti s osobom s kojom su u ozbiljnoj vezi i za koju pomisle ili da žele provesti ostatak života ili jednostavno žele probati. I ništa loše u tome. Da sumiram, nisu svačiji motivi isti, i određena djela mogu samo naizgled biti u kontradikciji s mišljenjem.
- Andain
- .
- Posts: 2672
- Joined: 11 Dec 2008, 13:19
- Location: Zg
Re: Paradox vjere
Sve OK, nisam ni ja previše sklona popovima i Crkvi, međutim, referirala sam se najviše na ovaj dio:
Što se tiče kontradikcije djelovanja i mišljenje o kojoj se Alex pita, osoba ne mora misliti da će Crkva ili općenito neka od religija dati odgovore na pitanja koja traži, ali se stvorila kroz stoljeća nekakava kritična masa onih koji su isto to tražili unutar religije pa je bilo i pozitivnih, inspirirajućih ličnosti i djela, koji možda tjeraju ljude da se za pitanja o postojanju nečeg izvan ovog svijeta, obrate baš u Crkvu ili izmole molitvu. Jednostavno, stvarila se ta poveznica između Boga i transcedencije s jedne i religija s druge strane koja može ili ne mora biti pozitivna, ali tako je.
Na isti način, većina zna da brak nije nešto za vječnost, ne mora biti ni za duže razdoblje, ali postoji potreba (kod gay ili straight parova) da se u brak uđe i pokuša..ne mora uspjeti, ne mora donijeti nikakvu promjenu; olakšat će ti neke čisto građanske/pravne stvari i može biti ok simbolika..
Također, još nešto, premda su popovi i crkva zapravo jedna velika manipulacija naroda iz nekakvih perverznih razloga, to ne znači da ne postoji ona neka, ajmo reći, viša stvarnost, kojoj se dio vjernika utječe i za koju, u nedostatku dobrih izvora, traže dogovore u Crvi, okrilju religije i sl. Naravno velik dio vjernika su babe koje su čisto došle u Crkvu jer to tako ide, ali dio ljudi se zanima za neka teološka i religijska pitanja, čita takve stvari i želi doći do odgovora na neka pitanje..Well, možda ne rješenja, ali barem nekakvih natuknica.
Imaš izbor, ili reći da transcedencija ne postoji i da sve završava smrću na zemlji, ili reći da nešto postoji i pokušati doći dovoljno daleko u traženju odgovora. (koliko Crkva tu pomaže je neko drugo pitanje, ali ja sam uglavnom pisala o toj nekoj potrebi da ljudi idu u Crkvu).
..i objašnjavala zašto ljudi imaju potrebu utjecati se nekim autoritetima kada se radi o stvarima koje ne znaju..alex 2 wrote: UGlavnom , zasto ljudi uporno tvrde jedno a rade drugo kad je religija i vjera u pitanju
Kritiziraju crkvu , kazu da je vjera osobna stvar a opet imaju potrebu ici unutar sakralnih objekata koji su vlasnistvo te crkve , molit molitve koje je crkva napisala i slusat clana crkvene organizacije kako vodi misu
Što se tiče kontradikcije djelovanja i mišljenje o kojoj se Alex pita, osoba ne mora misliti da će Crkva ili općenito neka od religija dati odgovore na pitanja koja traži, ali se stvorila kroz stoljeća nekakava kritična masa onih koji su isto to tražili unutar religije pa je bilo i pozitivnih, inspirirajućih ličnosti i djela, koji možda tjeraju ljude da se za pitanja o postojanju nečeg izvan ovog svijeta, obrate baš u Crkvu ili izmole molitvu. Jednostavno, stvarila se ta poveznica između Boga i transcedencije s jedne i religija s druge strane koja može ili ne mora biti pozitivna, ali tako je.
Na isti način, većina zna da brak nije nešto za vječnost, ne mora biti ni za duže razdoblje, ali postoji potreba (kod gay ili straight parova) da se u brak uđe i pokuša..ne mora uspjeti, ne mora donijeti nikakvu promjenu; olakšat će ti neke čisto građanske/pravne stvari i može biti ok simbolika..
Također, još nešto, premda su popovi i crkva zapravo jedna velika manipulacija naroda iz nekakvih perverznih razloga, to ne znači da ne postoji ona neka, ajmo reći, viša stvarnost, kojoj se dio vjernika utječe i za koju, u nedostatku dobrih izvora, traže dogovore u Crvi, okrilju religije i sl. Naravno velik dio vjernika su babe koje su čisto došle u Crkvu jer to tako ide, ali dio ljudi se zanima za neka teološka i religijska pitanja, čita takve stvari i želi doći do odgovora na neka pitanje..Well, možda ne rješenja, ali barem nekakvih natuknica.
Imaš izbor, ili reći da transcedencija ne postoji i da sve završava smrću na zemlji, ili reći da nešto postoji i pokušati doći dovoljno daleko u traženju odgovora. (koliko Crkva tu pomaže je neko drugo pitanje, ali ja sam uglavnom pisala o toj nekoj potrebi da ljudi idu u Crkvu).
''Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it. Do not count on them. Leave them alone.'' Ayn Rand
- Modesty Blaise
- penzionerka
- Posts: 2294
- Joined: 21 Dec 2008, 13:59
- Location: 43°33' N, 16°27' E
- Contact:
Re: Paradox vjere
Uh...koliko bi se moglo o ovome... :mrgreen:
Imam izrazit otpor prema svećenstvu. Preuzeli su na sebe funkciju autoriteta koji im, po svim parametrima kršćanstva kojem je skromnost i poniznost jedno od osnovnih načela, nije uopće pravom dan i koji uništava cijeli koncept onoga što je, kako tvrde Džizs propovijedao.
Oduran mi način na koji se svećenstvo snašlo i osiguralo sebi lagodan život i relativno strahopoštovanje onih koji još uvijek u sve to vjeruju, a ne daju gotovo ništa zauzvrat ljudima.
Pričam o našoj zemlji, dakako.
Uvijek se drže sa strane, i javljaju se s popovanjem samo kada je neka viša politika u igri.
Nemam ni jedan sakrament niti sam religijski opredjeljena, ali sam, u nekom vlastitom istraživanju religija, sa kršćanskim svećenstvom imala samo negativna iskustva. Posebno sa svećenicima. Ili su me vrijedjali ili su imali skrivene seksualne konotacije. Odurno.
Meni najviše žao ljudi koji hrane taj cjelokupni koncept sa svojim neiskvarenim namjerama. Dakle, pravih vjernika koje ovi uglavnom iskorištavaju.
Čast iznimkama, čast iznimkama.
Imam izrazit otpor prema svećenstvu. Preuzeli su na sebe funkciju autoriteta koji im, po svim parametrima kršćanstva kojem je skromnost i poniznost jedno od osnovnih načela, nije uopće pravom dan i koji uništava cijeli koncept onoga što je, kako tvrde Džizs propovijedao.
Oduran mi način na koji se svećenstvo snašlo i osiguralo sebi lagodan život i relativno strahopoštovanje onih koji još uvijek u sve to vjeruju, a ne daju gotovo ništa zauzvrat ljudima.
Pričam o našoj zemlji, dakako.
Uvijek se drže sa strane, i javljaju se s popovanjem samo kada je neka viša politika u igri.
Nemam ni jedan sakrament niti sam religijski opredjeljena, ali sam, u nekom vlastitom istraživanju religija, sa kršćanskim svećenstvom imala samo negativna iskustva. Posebno sa svećenicima. Ili su me vrijedjali ili su imali skrivene seksualne konotacije. Odurno.
Meni najviše žao ljudi koji hrane taj cjelokupni koncept sa svojim neiskvarenim namjerama. Dakle, pravih vjernika koje ovi uglavnom iskorištavaju.
Čast iznimkama, čast iznimkama.
"Do what you will, this world's a fiction and is made up of contradiction." (William Blake)
- Lea
- penzionerka
- Posts: 9201
- Joined: 13 Apr 2008, 15:24
- Location: Njemacka
Re: Paradox vjere
S većim se dijelom ovoga posta slažem. Uz naglasak da u Crkvi, sad pričam o KC, ima poprilično ok ljudi, tolerantnih i normalnih, humanih. Al na žalost, većina je ta koja dirigira i drži sve u svojim rukama, u ime, boga, ali ne, boga kojega se prezentira jadnom puku, nego boga novca, koji itekako zna šta radi, tj. njegovi vjerni sljedbenici znaju što rade.Modesty Blaise wrote:Uh...koliko bi se moglo o ovome... :mrgreen:
Imam izrazit otpor prema svećenstvu. Preuzeli su na sebe funkciju autoriteta koji im, po svim parametrima kršćanstva kojem je skromnost i poniznost jedno od osnovnih načela, nije uopće pravom dan i koji uništava cijeli koncept onoga što je, kako tvrde Džizs propovijedao.
Oduran mi način na koji se svećenstvo snašlo i osiguralo sebi lagodan život i relativno strahopoštovanje onih koji još uvijek u sve to vjeruju, a ne daju gotovo ništa zauzvrat ljudima.
Pričam o našoj zemlji, dakako.
Uvijek se drže sa strane, i javljaju se s popovanjem samo kada je neka viša politika u igri.
Nemam ni jedan sakrament niti sam religijski opredjeljena, ali sam, u nekom vlastitom istraživanju religija, sa kršćanskim svećenstvom imala samo negativna iskustva. Posebno sa svećenicima. Ili su me vrijedjali ili su imali skrivene seksualne konotacije. Odurno.
Meni najviše žao ljudi koji hrane taj cjelokupni koncept sa svojim neiskvarenim namjerama. Dakle, pravih vjernika koje ovi uglavnom iskorištavaju.
Čast iznimkama, čast iznimkama.
Michelangelo Buonarroti "Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi."
- naturale blonde
- Hvar u srcu
- Posts: 4672
- Joined: 19 Oct 2009, 16:42
Re: Paradox vjere
njemački tjednik pronašao ‘grijeh’ katoličkog poglavara
(NE)ČISTA SAVJEST Zašto Papa šuti o svojim nadbiskupskim danima
Njemački vjernici očekuju komentar Vatikana o tome da se sve više šapuće o Papinoj izravnoj ili neizravnoj povezanosti sa zločinima iz tog vremena
piše nina kljenak
Kad je odlučio “primiti” kapelana Petera Hullermanna na službu u München, tadašnji münchenski nadbiskup, a današnji poglavar Katoličke crkve, papa Benedikt XVI. znao je za motiv premještaja kapelana, objavio je njemački tjednik Der Spiegel.
Naime, otac Hullermann iz esenske je biskupije poslan u münchensku zbog toga što je zlostavljao maloljetnike, nastavlja se u tekstu, a pismo objašnjenja poslano je baš münchenskom nadbiskupu koji je zajedno sa svojim suradnicima trebao odlučiti hoće li prihvatiti “izgubljenu ovčicu” i što će s njom.
Istodobno dok svijet obilazi Papino pastoralno pismo posvećeno seksualnom zlostavljanju dječaka i djevojčica u Irskoj, njemački su vjernici razočarani i zabrinuti, prenose njemački mediji.
S jedne strane, očekivali su da će “njihov” papa, odnosno sunarodnjak, spomenuti nedavno otkrivene skandale unutar Njemačke katoličke crkve, a s druge, nekakav komentar Vatikana o tome da se sve više šapuće o Papinoj izravnoj ili neizravnoj povezanosti s ovim zločinima iz vremena kada je Sveti Otac obnašao funkciju münchenskog nadbiskupa.
“Čelnici münchenske nadbiskupije sastali su se 15. siječnja 1980. godine, a vođa sastanka bio je nadbiskup Ratzinger”, piše Der Spiegel. “Trebali su odlučiti što će s ocem Hullermannom.
Pronašli su mu smještaj i odredili psihoterapiju.” “Nevjerojatno je da slučaj nije prijavljen policiji, sudu ili nadređenima”, komentira slučaj talijanski dnevni list La Stampa. Kapelan Hullermann je 1986. godine osuđen zbog seksualnog zlostavljanja djece u Grafingu, mjestu u Bavarskoj.
Psiholog Werner Huth, koji je godinama kao savjetnik radio kako za Katoličku, tako i za Protestantsku crkvu, svoje stručno mišljenje u vezi s kapelanom i njegovim pedofilskim sklonostima, iznosio je i crkvenim velikodostojnicima, i to za vrijeme dok je Joseph Ratzinger obnašao funkciju nadbiskupa, ali su ta upozorenja bila ignorirana, rekao je Huth za berlinski dnevnik Tagesspiegel.
SNAP se širi po svijetu
David Clohessy, direktor SNAP-a (mreže žrtava seksualnog zlostav-ljanja od strane svećenika), objavio je da će se mreža proširiti i na “dio Europe njemačkoga govornog područja”. Mreža je aktivna od 1988. i broji više od 9000 članova u SAD-u, ali i drugim zemljama.
(NE)ČISTA SAVJEST Zašto Papa šuti o svojim nadbiskupskim danima
Njemački vjernici očekuju komentar Vatikana o tome da se sve više šapuće o Papinoj izravnoj ili neizravnoj povezanosti sa zločinima iz tog vremena
piše nina kljenak
Kad je odlučio “primiti” kapelana Petera Hullermanna na službu u München, tadašnji münchenski nadbiskup, a današnji poglavar Katoličke crkve, papa Benedikt XVI. znao je za motiv premještaja kapelana, objavio je njemački tjednik Der Spiegel.
Naime, otac Hullermann iz esenske je biskupije poslan u münchensku zbog toga što je zlostavljao maloljetnike, nastavlja se u tekstu, a pismo objašnjenja poslano je baš münchenskom nadbiskupu koji je zajedno sa svojim suradnicima trebao odlučiti hoće li prihvatiti “izgubljenu ovčicu” i što će s njom.
Istodobno dok svijet obilazi Papino pastoralno pismo posvećeno seksualnom zlostavljanju dječaka i djevojčica u Irskoj, njemački su vjernici razočarani i zabrinuti, prenose njemački mediji.
S jedne strane, očekivali su da će “njihov” papa, odnosno sunarodnjak, spomenuti nedavno otkrivene skandale unutar Njemačke katoličke crkve, a s druge, nekakav komentar Vatikana o tome da se sve više šapuće o Papinoj izravnoj ili neizravnoj povezanosti s ovim zločinima iz vremena kada je Sveti Otac obnašao funkciju münchenskog nadbiskupa.
“Čelnici münchenske nadbiskupije sastali su se 15. siječnja 1980. godine, a vođa sastanka bio je nadbiskup Ratzinger”, piše Der Spiegel. “Trebali su odlučiti što će s ocem Hullermannom.
Pronašli su mu smještaj i odredili psihoterapiju.” “Nevjerojatno je da slučaj nije prijavljen policiji, sudu ili nadređenima”, komentira slučaj talijanski dnevni list La Stampa. Kapelan Hullermann je 1986. godine osuđen zbog seksualnog zlostavljanja djece u Grafingu, mjestu u Bavarskoj.
Psiholog Werner Huth, koji je godinama kao savjetnik radio kako za Katoličku, tako i za Protestantsku crkvu, svoje stručno mišljenje u vezi s kapelanom i njegovim pedofilskim sklonostima, iznosio je i crkvenim velikodostojnicima, i to za vrijeme dok je Joseph Ratzinger obnašao funkciju nadbiskupa, ali su ta upozorenja bila ignorirana, rekao je Huth za berlinski dnevnik Tagesspiegel.
SNAP se širi po svijetu
David Clohessy, direktor SNAP-a (mreže žrtava seksualnog zlostav-ljanja od strane svećenika), objavio je da će se mreža proširiti i na “dio Europe njemačkoga govornog područja”. Mreža je aktivna od 1988. i broji više od 9000 članova u SAD-u, ali i drugim zemljama.
-
- -
- Posts: 1788
- Joined: 24 Nov 2002, 00:03
- Location: sarajevo
Re: Paradox vjere
Boze sto me to ne cudi,
kao sto me i ne cudi da od celibata nema ni C,
ne da imaju zene vec imaju i djecu koja lagodno zive,
boze sto me ne cudi kad renoviranje pojedinih "svetih kuca" donese i poneki skelet bebe
boze sto me ne cudi lagano provlacenje kroz usi "ideju"o ukidanju celibata,
(bice ipak malo moral proradio pa nema smisla lagati svijet po tom pitanju vise)
boze sto me ne cudi jos stosta al zurim
kao sto me i ne cudi da od celibata nema ni C,
ne da imaju zene vec imaju i djecu koja lagodno zive,
boze sto me ne cudi kad renoviranje pojedinih "svetih kuca" donese i poneki skelet bebe
boze sto me ne cudi lagano provlacenje kroz usi "ideju"o ukidanju celibata,
(bice ipak malo moral proradio pa nema smisla lagati svijet po tom pitanju vise)
boze sto me ne cudi jos stosta al zurim
- milenanik3
- penzionerka
- Posts: 1675
- Joined: 20 Feb 2010, 08:06
Re: Paradox vjere
alex 2 wrote:Pricam ja danas sa 2 osobe koje su vjernice i uglavnom kazem crkva je licemjerna i slicno
A oni uporno da treba odvojit crkvu i vjeru i pope i vjeru (sta je istina) , ja se slozim a onda kazem kako mi građevine i organizacija nista ne znace
Međutim odjednom oni ,kako bi bilo za mene i za moj zivot bolje da odem u crkvu ponekad jer bi mi zivot bio laksi
Ja onda zbunjeno pitam pa koja je logika u tome da ides u građevinu i slusas misu covjeka koji je clan organizacije za koju ste maloprije rekli da nije mjerilo i da je treba odvojit od vjere
Njihov je odgovor bio da se treba ispuhat ,da se treba molit da je lakse
Ali zasto molit , pa molitve su ljudi izmislili (kazem ja)
Na to ja dobijem odgovor da treba a onda pricu o tome koga pozivamo u pomoc kad smo sami(boga), pa da po toj logici i treba molit boga jer ga uvijek pozivamo u pomoc kad nemamo nikoga
UGlavnom , zasto ljudi uporno tvrde jedno a rade drugo kad je religija i vjera u pitanju
Kritiziraju crkvu , kazu da je vjera osobna stvar a opet imaju potrebu ici unutar sakralnih objekata koji su vlasnistvo te crkve , molit molitve koje je crkva napisala i slusat clana crkvene organizacije kako vodi misu
Neshvacam ja tu nista :?
Da i onda ponekad dobijem odgovor kako sam ja netolerantna osoba koja netolerira necije vjere i nazesti se kad je crkva u pitanju(ovo je nazalost istina, ljuti me licemjerje u toj organizaciji)
Zasto bi nekome bio zivot laksi kad vjeruje preko propisa i tradicija od nekoga tko vjeruje na svoj nacin u nesto nevezano uz religiju ?
Lat.relegere znači vjerovati..
Vjeruj u Ljubav,živi za Ljubav i u ljubavi djeluj
to jest sve što ti treba
[*]"Jednog će dana iz ranjenih leđa izrasti krila."
http://milenanik3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milenanik3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- naturale blonde
- Hvar u srcu
- Posts: 4672
- Joined: 19 Oct 2009, 16:42
Re: Paradox vjere
06.04.2010. | 09:07
otac cantalamessa naljutio židovske zajednice diljem svijeta
‘Vatikan želi krivce pretvoriti u žrtve’
U jeku pedofilskoga skandala katoličkih svećenika koji potresa Rimokatoličku crkvu, buru je podignuo propovjednik papinske kuće otac Raniero Cantalamessa, koji je tijekom mise u bazilici svetog Petra usporedio napade na Crkvu s ”najsramotnijim i najgorim napadima na Židove”.
Polemike se vrte oko pisma njegova prijatelja Židova, koje je otac Cantalamessa pročitao.
“Posljednjih dana sa svojevrsnom gadljivošću pratim agresivne napade na Katoličku crkvu, Papu i vjernike iz cijelog svijeta. Upotreba stereotipa i prelazak s osobne na kolektivnu odgovornost podsjećaju me na najsramotnije napade na Židove”, pročitao je otac Cantalamessa. Citat je obišao svijet, a brojne židovske zajednice osudile su usporedbu napada na Crkvu zbog pedofilije u njezinim redovima s najgorim napadima na židovski narod.
“Usporedba je gnusna, opscena, a ponajviše uvredljiva, kako prema žrtvama seksualnih zlostavljanja katoličkih svećenika, tako i prema žrtvama holokausta i njihovim obiteljima”, komentirao je ne baš blagim riječima čitanje tog pisma glavni tajnik njemačkog Židovskog vijeća Stephan Kramer.
“Do sada još nisam vidio da gori bazilika svetog Petra, niti je netko fizički napadao katoličke svećenike, da ne govorimo o vjernicima. Ja sam bez riječi. Vatikan želi pretvoriti krivce u žrtve”, kazao je.
nina kljenak
Novi slučaj pedofilije
Američki mediji objavili su još jedan slučaj pedofilije u SAD-u. Agencija AP piše da je Crkva 12 godina skrivala seksualna zlostavljanja oca Michaela Tete. On je 1978. mjesecima seksualno zlostavljao dva dječaka od sedam i devet godina koje je pripremao za prvu pričest.
otac cantalamessa naljutio židovske zajednice diljem svijeta
‘Vatikan želi krivce pretvoriti u žrtve’
U jeku pedofilskoga skandala katoličkih svećenika koji potresa Rimokatoličku crkvu, buru je podignuo propovjednik papinske kuće otac Raniero Cantalamessa, koji je tijekom mise u bazilici svetog Petra usporedio napade na Crkvu s ”najsramotnijim i najgorim napadima na Židove”.
Polemike se vrte oko pisma njegova prijatelja Židova, koje je otac Cantalamessa pročitao.
“Posljednjih dana sa svojevrsnom gadljivošću pratim agresivne napade na Katoličku crkvu, Papu i vjernike iz cijelog svijeta. Upotreba stereotipa i prelazak s osobne na kolektivnu odgovornost podsjećaju me na najsramotnije napade na Židove”, pročitao je otac Cantalamessa. Citat je obišao svijet, a brojne židovske zajednice osudile su usporedbu napada na Crkvu zbog pedofilije u njezinim redovima s najgorim napadima na židovski narod.
“Usporedba je gnusna, opscena, a ponajviše uvredljiva, kako prema žrtvama seksualnih zlostavljanja katoličkih svećenika, tako i prema žrtvama holokausta i njihovim obiteljima”, komentirao je ne baš blagim riječima čitanje tog pisma glavni tajnik njemačkog Židovskog vijeća Stephan Kramer.
“Do sada još nisam vidio da gori bazilika svetog Petra, niti je netko fizički napadao katoličke svećenike, da ne govorimo o vjernicima. Ja sam bez riječi. Vatikan želi pretvoriti krivce u žrtve”, kazao je.
nina kljenak
Novi slučaj pedofilije
Američki mediji objavili su još jedan slučaj pedofilije u SAD-u. Agencija AP piše da je Crkva 12 godina skrivala seksualna zlostavljanja oca Michaela Tete. On je 1978. mjesecima seksualno zlostavljao dva dječaka od sedam i devet godina koje je pripremao za prvu pričest.
- naturale blonde
- Hvar u srcu
- Posts: 4672
- Joined: 19 Oct 2009, 16:42
Re: Paradox vjere
05.04.2010. | 20:35
mediji u SAD-u pozivaju Benedikta XVI. da odstupi
Američki mediji ne praštaju Papi
Američka javnost i američki mediji nemaju namjeru papu Benedikta XIV. tako lako pustiti s udice. Neki ga izravno pozivaju da odstupi, pri čemu kolumnistica u The New York Timesu Maureen Dowd zorno upozorava na to da se Katolička crkva “neće oporaviti dok god je njezin sveti pastir zapravo crna ovca u sve dubljem skandalu seksualnih zlostavljanja koje su činili svećenici”.
Vatikan je, primijetila je na istim stranicama Laurie Goldstein, bio “gluh i pravio se lud” u slučaju Lawrencea Murphyja − svećenika u američkoj saveznoj državi Wisconsin koji je seksualno zlostavljao više od 200 gluhonijemih dječaka – tako da je skupini bivših učenika trebalo punih 30 godina kako bi nagnali Crkvu da posveti pozornost njihovim vapajima.
Slučaj je na stupcima The New York Timesa okarakteriziran “šokantnim, ali ne i iznenađujućim – poznavajući ponašanje katoličkih vladara”.
Papa Benedikt XIV., tvrde američki mediji, u skandalu je “do koljena”. U to vrijeme poznat kao kardinal Joseph Ratzinger i zadužen za unutarnja crkvena pitanja vjere i grijeha, ignorirao je sva upozorenja i u slučaju spomenutog svećenika Murphyja “okrenuo glavu na drugu stranu” − kad je trebalo istini pogledati u oči.
A kad više nije imao kud – nakon što je “famozni kod šutnje” bio narušen unutar crkvenih redova – aktualni je Papa svećeniku Murphyju gotovo progledao kroz prste.
Budući da Lawrenceu Murphyju nije skinuo odoru zbog počinjenih grijeha, sada bi – pozivaju s ove strane oceana – trebalo Papi skinuti njegovu odoru.
Kroničari američke vjerske svakodnevice sada pozivaju Katoličku crkvu da “otvori svoje prozore i pusti unutra malo svježega zraka”, da pozove osobe ženskoga spola da odjenu svećeničku odoru, da redovnicama dopusti veću emancipaciju, da svojim svećenicima omogući ženidbu.
Vremena kad su se svećenici međusobno štitili za seksualna zlostavljanja mališana definitivno su prošla i Vatikan, kažu Amerikanci, ima jednu jedinu šansu preživljavanja − riješiti se kriminalaca u svojim redovima i otvoriti svoja vrata neminovnim promjenama življenja. Papa Ratzinger, “opsjednut provođenjem ortodoksne doktrine Vatikana” – vjeruju američki mediji – nedvojbeno nije osoba koja može povesti Katoličku crkvu u novo doba.
miroslav copič
mediji u SAD-u pozivaju Benedikta XVI. da odstupi
Američki mediji ne praštaju Papi
Američka javnost i američki mediji nemaju namjeru papu Benedikta XIV. tako lako pustiti s udice. Neki ga izravno pozivaju da odstupi, pri čemu kolumnistica u The New York Timesu Maureen Dowd zorno upozorava na to da se Katolička crkva “neće oporaviti dok god je njezin sveti pastir zapravo crna ovca u sve dubljem skandalu seksualnih zlostavljanja koje su činili svećenici”.
Vatikan je, primijetila je na istim stranicama Laurie Goldstein, bio “gluh i pravio se lud” u slučaju Lawrencea Murphyja − svećenika u američkoj saveznoj državi Wisconsin koji je seksualno zlostavljao više od 200 gluhonijemih dječaka – tako da je skupini bivših učenika trebalo punih 30 godina kako bi nagnali Crkvu da posveti pozornost njihovim vapajima.
Slučaj je na stupcima The New York Timesa okarakteriziran “šokantnim, ali ne i iznenađujućim – poznavajući ponašanje katoličkih vladara”.
Papa Benedikt XIV., tvrde američki mediji, u skandalu je “do koljena”. U to vrijeme poznat kao kardinal Joseph Ratzinger i zadužen za unutarnja crkvena pitanja vjere i grijeha, ignorirao je sva upozorenja i u slučaju spomenutog svećenika Murphyja “okrenuo glavu na drugu stranu” − kad je trebalo istini pogledati u oči.
A kad više nije imao kud – nakon što je “famozni kod šutnje” bio narušen unutar crkvenih redova – aktualni je Papa svećeniku Murphyju gotovo progledao kroz prste.
Budući da Lawrenceu Murphyju nije skinuo odoru zbog počinjenih grijeha, sada bi – pozivaju s ove strane oceana – trebalo Papi skinuti njegovu odoru.
Kroničari američke vjerske svakodnevice sada pozivaju Katoličku crkvu da “otvori svoje prozore i pusti unutra malo svježega zraka”, da pozove osobe ženskoga spola da odjenu svećeničku odoru, da redovnicama dopusti veću emancipaciju, da svojim svećenicima omogući ženidbu.
Vremena kad su se svećenici međusobno štitili za seksualna zlostavljanja mališana definitivno su prošla i Vatikan, kažu Amerikanci, ima jednu jedinu šansu preživljavanja − riješiti se kriminalaca u svojim redovima i otvoriti svoja vrata neminovnim promjenama življenja. Papa Ratzinger, “opsjednut provođenjem ortodoksne doktrine Vatikana” – vjeruju američki mediji – nedvojbeno nije osoba koja može povesti Katoličku crkvu u novo doba.
miroslav copič